Poradna Digitální kamery


Autor: | Vloženo: 06.04.2010 000 19:05 | Témata: Poradna Digitální kamery

Dobíjení

Zkoušeli jsme tuto kameru (Toshiba Camileo P10) poprvé dobíjet, měli jsme to na dobíjení celý den a pořád kontrolka blikala červeně, pokud mám nabíječku zapojenou a pustím kameru, tak mi jde spustit a kontrolka se přepne na zelenou. Vypnu nabíječku a kamera mi nejde spustit, čím to může být ? Dostali jsme ji jako dárek v Mountfieldu, myslíte, že ji tam můžeme i reklamovat, kdyby tam byla nějaká závada?

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    8. dubna 2010 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den,

    při první nabíjení se může baterie chovat nestandardně. Všeobecně se doporučuje baterii nechat 3x nabít a zcela vybít. Tím se naformátuje a pak drží kapacitu.


    Za firmu MEGAPIXEL s.r.o.
    Martin Lukeš
    Lektor fotografických kurzů

    MEGAPIXEL s.r.o., Centrum digitální fotografie
    Žitná 42 | 120 00 Praha 2
    Tel: 224 942 630 | GSM: 777 282 365 | E-mail: [email protected]
    Otevírací doba: Po, St, Pá 10.00–18.00 | Út, Čt 10.00–19.00 | So 10.00–13.00 www.megapixel.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne (11)
    • Anonymní uživatel

      27. května 2010 - Anonymní uživatel

      To by mě zajímalo, jak to mám udělat, když v první řadě nabít ani nejde. Tak usuzuji vzhledem k tomu, že kontrolka bliká celý den a kamera lze zapnout pouze s konektorem, po vyjmutí se vypne.


    • Anonymní uživatel

      27. května 2010 - Anonymní uživatel

      Vyrobil jem si provizorní nabíječku ze staré nabíječky na mobil a baterie se normálně nabila. Další nabíjení přímo v kamerce už proběhlo normálně.


  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    6. dubna 2010

    Reklamovat se určitě dá, ale malý dotaz -> sundaly jste z baterky tu folii co je přes kontakty?? Nás na to v Mountfieldu upozornil prodejce, že spousta lidí si toho nevšimne a pak to chodí reklamovat.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (13)
    • Anonymní uživatel

      6. dubna 2010 - Anonymní uživatel

      Jinak já jsem jí měl dobitou během několika hodin ( +- tři hodiny).


    • Anonymní uživatel

      7. dubna 2010 - Anonymní uživatel

      Tak folii máme sundanou, takže v tom ten problém nebude, jinak díky za radu.


  • point

    point

    6. dubna 2010

    Dobrý den, při prvním nabíjení mě také pozlobila. Nechaj jsem jí nabíjet půl dne a kontrolka pořád blikala. Zdálo se mi to příliš dlouho. Kameru jsem odpojil od nabíječky a znovu zapojil a pak už svítila jenom červeně. Myslím si že to je tím že to bylo první nabití. Po druhé to bylo již v pořádku.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (5)
    • Anonymní uživatel

      7. dubna 2010 - Anonymní uživatel

      No já jsem to zapojila podruhé a stále to bliká, tak si říkám, jestli to není kamera třeba jen na jedno použití...


  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    10. května 2010

    Uplně stejný problém,při prvním napojení na nabíječku blikala půl hodiny červeně potom trvale svítí červeně.Po odpojení po dvou hodinách na nic nereaguje,Když jí nabíjím tak se zapnout dá,Po další hodině jsem odpojil nabíječku když byla kamera zapnutá a ona stále běží,ale na nic nereaguje tak jí nechám ůplně vybít a potom jí zkusím znovu nabít, Jinak už nevím asi jí budu reklamovat,A to jsem jí zaplatil žádnej dárek. To jsem ale trouba.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (5)
    • Ne
  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    15. května 2010

    Mám stejný problém. Kamera nedobíjí baterku. Je to na reklamaci. Napřed jsem myslel, že je vadná baterie, koupil jsem novou, ale po vybití to bylo stejné. Baterku jsem zkusil nabít v nabíječce a byla dobrá, nabila se.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (5)
    • Ne (2)
    • Anonymní uživatel

      10. června 2010 - Anonymní uživatel

      My jsme kameru nejprve zanesli do opravny, a tam nám řekli, že nabíječkou ani baterií to není, oprava by nás stála 1300,-, tak jsme se rozhodli to reklamovat. U Mountfieldu nám to na reklamaci vzít nechtěli, protože jsme to tam dali pozdě a tak jsme to museli poslat přímo výrobci (viz. adresa na záručním listě), tam nám kameru vyměnili za novou, nic jsme nemuseli platit. Poslali jsme to tam poštou s dopisem ve kterém jsme popsali závady a oni nám ji pak vrátili kurýrní poštou zpátky (bezplatně). ZATÍM funguje bez problémů i to nabíjení je v pořádku.


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.